Deze site maakt gebruik van cookies. Klik hier om de cookie verklaring te bekijken Akkoord

Veelgestelde vragen


Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Hoe word ik klant bij Gijzel Kantineservice?

Wilt u klant worden of heeft u interesse in onze diensten dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Klik hier voor de verschillende opties.

Ik zou graag klant willen worden, maar ik weet niet zeker of ik wel in de bezorgregio gevestigd ben?

Gijzel Kantineservice bezorgt in de regio's Zeeland / West-Brabant en de driehoek Barneveld-Ede-Veenendaal. Mocht u twijfelen of u in de bezorgregio gevestigd bent, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen bij Gijzel Kantineservice?

U kunt uw bestelling...

– per e-mail aan ons doorgeven via info@gijzelks.nl

– plaatsen via onze webshop

– telefonisch aan ons doorgeven via 0113-562848

– aan ons faxen via 0113-561095

Hoe maak ik een account aan voor de webshop?

U kunt zich bij ons eenvoudig registreren door dit registratieformulier in te vullen. U ontvangt dan direct de inloggegevens van uw account. Binnen één werkdag wordt uw account geactiveerd en kunt u uw bestelling plaatsen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Gijzel Kantineservice levert de bestelling bij u af binnen twee werkdagen. Indien u vaste klant bent, dan hanteren we vaak een, vooraf besproken, vaste bezorgdag in de week. Dit is voor zowel u als ons gemakkelijk en weet u waar u aan toe bent. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik ben een product vergeten te bestellen, kan ik dit alsnog toevoegen aan de bestelling?

Dit is geen enkel probleem, we zorgen er dan voor dat dit product aan de bestelling wordt toegevoegd. U kunt dit gewoon via de gebruikelijke bestelmogelijkheden aan ons doorgeven. 

Wat doen jullie als een product niet voorradig of tijdelijk niet leverbaar is?

Gijzel Kantineservice beschikt over een grote voorraad waardoor bijna alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het echter onverhoopt voorkomen dat een artikel niet op voorraad is dan zullen we dit zo spoedig mogelijk kosteloos bij u naleveren. Mocht u het bestelde artikel dringend nodig hebben, dan zullen we, in overleg met u, proberen een alternatief product te leveren. 

Ik zou graag een specifiek product bestellen, maar ik zie dit niet in jullie assortiment. Zou ik dit dan toch bij jullie kunnen bestellen?

Gijzel Kantineservice beschikt over een ruim assortiment producten. De producten die u in ons assortiment terug kunt vinden, zijn de producten die standaard uit voorraad leverbaar zijn. Echter bestaat er ook de mogelijkheid om een specifiek artikel voor u te bestellen. U kunt deze artikelen gewoon via de gebruikelijke manier bestellen. In de webshop kunt u dit dan vermelden in het veld 'opmerking' indien u de bestelling afrond. Wij zullen desbetreffend product dan bestellen en contact met u opnemen over het moment van levering. Afhankelijk van het product is dit al binnen één tot twee werkdagen leverbaar. 

Nemen jullie bij het afleveren van de bestelling ook lege emballage mee retour?

Gijzel Kantineservice neemt standaard altijd de lege emballage mee retour. Onze chauffeurs zullen altijd informeren of er nog lege emballage is en dit dan retour meenemen. Hierdoor heeft u in het geheel geen omkijken meer naar het retourneren van uw emballage.

Ik heb een storing aan mijn koffieautomaat, kan ik dit bij jullie melden?

Gijzel Kantineservice werkt samen met verschillende monteurs die reeds jarenlang ervaring hebben met het repareren en afstellen van koffieautomaten. Indien u een storing heeft dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij zullen dan contact opnemen met de monteur en hij zal met u een afspraak maken om de koffieautomaat te repareren.

Dien ik mijn bestelling gelijk bij aflevering te betalen?

U hoeft uw bestelling niet gelijk te betalen. Na de aflevering van uw bestelling ontvangt u een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.